SevenIN
  • Úvod
  • Poradenství
    • Poslání, hodnoty a vize firmy
    • Rozvoj lídrů
    • Projektové a procesní řízení
    • Týmová spolupráce
    • Strategické workshopy
  • Koučink
  • MASTERMIND PRO LÍDRY
  • Podcast Lídři a kmeny
  • Kurzy a workshopy
    • Leadership
    • Myslete strategicky
    • Jak pracovat s firemní kulturou v rodinných firmách?
    • Jak zlepšit komunikaci v týmu
  • E-book
  • Blog
  • O nás
  • Kontakt

JAK NAPSAT DOBRÝ BRIEF

JAK NAPSAT DOBRÝ BRIEF
aneb
„Garbage in, garbage out“

Úspěšná reklamní kampaň začíná dobrým briefem. Ten šetří čas, peníze i nervy všech, kdo na kampani pracují. Napsat kvalitní zadání je ale těžší, než by se na první pohled mohlo zdát. Na našem workshopu se naučíte, jak na to.

Dozvíte se:​
  • Proč je kvalitní zadání tak důležité.
  • Základní pravidla pro napsání dobrého briefu.
  • Jakou strukturu a obsah má zadání mít.
  • Jakých chyb se vyvarovat.
  • Jak nadchnout agenturu pro práci na vaší značce.

Procvičíte si získané vědomosti na několika praktických příkladech.
 
Workshop je určený pro všechny, kdo se chtějí naučit správně briefovat nebo tuto dovednost chtějí zlepšit.  

Povede ho Eva Vejvodová, konzultantka a lektorka s dvacetiletou zkušeností s budováním značek velkých firem.

​JAK NAPSAT DOBRÝ BRIEF
aneb
„Garbage in, garbage out“
– registrace

V nejbližší době vypíšeme nové termíny kurzu pro veřejnost
​
Cena 2.400 Kč

Pokud si kurz chcete objednat přímo do své firmy, zavolejte nebo napište nám.




Eva Vejvodová - konzultantka a lektorka 

Picture
​Jak často se vám stává, že vám agentura přinese kreativní návrh kampaně, který se vůbec nepotkává s vaší představou? Vypadá to, že vůbec nechápou ideu značky ani její komunikační tón a styl. Možná máte smůlu na kreativní tým. Ale možná jste mu prostě jen nedali dobrý brief.
S marketingem jsem se poprvé setkala před dvaceti lety, a to v oboru, kterému se dnes říká employer branding. Od té doby jsem ušla dlouhou cestu, na které jsem nejen rozšiřovala své znalosti a dovednosti při řízení velkých značek (např. Dove, Rexona, Algida, Albert) a jako marketingová konzultantka velkých firem (např. Nestle, Heineken, GE Money Bank), ale také se vyvíjel můj postoj k této disciplíně. Pořád se mi na ní líbí její komplexita, to, jak propojuje strategické a analytické myšlení s kreativitou, i důležitost týmové spolupráce. Hodně mi ale záleží na tom, jak a pro jaký účel je používaná. Jsem zastáncem toho, že výrobek nebo služba má zákazníkům přinášet hodnotu a zároveň minimalizovat škody působené svou výrobou lidem a přírodě. Věřím v pozitivní sílu značek, které takové výrobky a služby prodávají. 

Proto pomáhám lidem a firmám takové značky budovat. Soustředím se na rozvoj marketingového myšlení, schopnosti rozumět komplexitě marketingu a jeho vztahu k dalším disciplínám ve firmě, poskytuji praktická doporučení, na co se soustředit i čeho se vyvarovat.

Chcete se na něco zeptat?

+420 602 117 978
eva@sevenin.cz

Odeslat

Místo konání kurzu:

Impact Hub Praha,
​Drtinova 557/10, Praha 5
​1. patro
Parkoviště v okolí 
Parkování v OC Nový Smíchov​

Od tramvaje
3 minuty od tramvaje č. 7, 9,12, 15, 20, 27 z Arbesova náměstí


Z metra
8 minut od zastávky metra Anděl
Impact Hub Praha

Vyberte si z dalších kurzů:

Nebojte se procesů
Jak vyvést tým z bouře
Simona Bodláková
​Skaláků 6/1407
​147 00 Praha 4
IČO 06004890
​mobil: +420 604 226 527
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
  • Úvod
  • Poradenství
    • Poslání, hodnoty a vize firmy
    • Rozvoj lídrů
    • Projektové a procesní řízení
    • Týmová spolupráce
    • Strategické workshopy
  • Koučink
  • MASTERMIND PRO LÍDRY
  • Podcast Lídři a kmeny
  • Kurzy a workshopy
    • Leadership
    • Myslete strategicky
    • Jak pracovat s firemní kulturou v rodinných firmách?
    • Jak zlepšit komunikaci v týmu
  • E-book
  • Blog
  • O nás
  • Kontakt