JAK NAPSAT DOBRÝ BRIEF
aneb
„Garbage in, garbage out“
Úspěšná reklamní kampaň začíná dobrým briefem. Ten šetří čas, peníze i nervy všech, kdo na kampani pracují. Napsat kvalitní zadání je ale těžší, než by se na první pohled mohlo zdát. Na našem workshopu se naučíte, jak na to.
Dozvíte se:
Procvičíte si získané vědomosti na několika praktických příkladech.
Workshop je určený pro všechny, kdo se chtějí naučit správně briefovat nebo tuto dovednost chtějí zlepšit.
Povede ho Eva Vejvodová, konzultantka a lektorka s dvacetiletou zkušeností s budováním značek velkých firem.
- Proč je kvalitní zadání tak důležité.
- Základní pravidla pro napsání dobrého briefu.
- Jakou strukturu a obsah má zadání mít.
- Jakých chyb se vyvarovat.
- Jak nadchnout agenturu pro práci na vaší značce.
Procvičíte si získané vědomosti na několika praktických příkladech.
Workshop je určený pro všechny, kdo se chtějí naučit správně briefovat nebo tuto dovednost chtějí zlepšit.
Povede ho Eva Vejvodová, konzultantka a lektorka s dvacetiletou zkušeností s budováním značek velkých firem.
JAK NAPSAT DOBRÝ BRIEF
aneb
„Garbage in, garbage out“
– registrace
V nejbližší době vypíšeme nové termíny kurzu pro veřejnost
Cena 2.400 Kč
Pokud si kurz chcete objednat přímo do své firmy, zavolejte nebo napište nám.
Cena 2.400 Kč
Pokud si kurz chcete objednat přímo do své firmy, zavolejte nebo napište nám.
Eva Vejvodová - konzultantka a lektorka
S marketingem jsem se poprvé setkala před dvaceti lety, a to v oboru, kterému se dnes říká employer branding. Od té doby jsem ušla dlouhou cestu, na které jsem nejen rozšiřovala své znalosti a dovednosti při řízení velkých značek (např. Dove, Rexona, Algida, Albert) a jako marketingová konzultantka velkých firem (např. Nestle, Heineken, GE Money Bank), ale také se vyvíjel můj postoj k této disciplíně. Pořád se mi na ní líbí její komplexita, to, jak propojuje strategické a analytické myšlení s kreativitou, i důležitost týmové spolupráce. Hodně mi ale záleží na tom, jak a pro jaký účel je používaná. Jsem zastáncem toho, že výrobek nebo služba má zákazníkům přinášet hodnotu a zároveň minimalizovat škody působené svou výrobou lidem a přírodě. Věřím v pozitivní sílu značek, které takové výrobky a služby prodávají.
Proto pomáhám lidem a firmám takové značky budovat. Soustředím se na rozvoj marketingového myšlení, schopnosti rozumět komplexitě marketingu a jeho vztahu k dalším disciplínám ve firmě, poskytuji praktická doporučení, na co se soustředit i čeho se vyvarovat.
Proto pomáhám lidem a firmám takové značky budovat. Soustředím se na rozvoj marketingového myšlení, schopnosti rozumět komplexitě marketingu a jeho vztahu k dalším disciplínám ve firmě, poskytuji praktická doporučení, na co se soustředit i čeho se vyvarovat.
Místo konání kurzu:
Impact Hub Praha,
Drtinova 557/10, Praha 5 1. patro Parkoviště v okolí
Parkování v OC Nový Smíchov Od tramvaje 3 minuty od tramvaje č. 7, 9,12, 15, 20, 27 z Arbesova náměstí Z metra 8 minut od zastávky metra Anděl |