Firemní vize by měl být klíčovým materiálem každé firmy. Vize dává směr celé firmě a pomáhá dělat správná rozhodnutí. Zachycuje ambice, směřování a předpokládá trendy. V dnešní době se ale těžko předpokládá, co bude za měsíc, natož, co bude za rok nebo za několik let. Dává teď smysl věnovat se firemní vizi?
0 Comments
Každé pracovní ráno se probouzíme a začíná naše rutina. Sprcha, oblečení, snídaně, vypravit děti do školky a školy a rychle se probojovat kolonami aut do kanceláře. Někteří z nás ani pořádně nespí, protože se jim celý večer opakovaly situace, myšlenky, odpovědi z práce, a to přetrvává i ráno. V ústech zůstává pachuť až nechuť jít do práce, otevřít počítač a začít číst emaily. Tyhle pocity se zintenzivní, když nám příchozí hovor zvoní na smartphone a i na smartwatch. A při pohledu na jméno, které se zobrazí, tak už víte, že tohle nebude zrovna příjemný hovor. Hlavou vám bleskne skvělý nápad, co by se stalo, kdybych hovor pro tentokrát nechal zvonit?
Stalo se vám něco podobného? Co vás dokázalo vytáhnout ze sítě negativních pocitů? |
Kategorie
All
Archív
December 2023
|